Kako deluje Forest Family naročniški model? 

Na naše izdelke se lahko naročiš tako, da namesto enkratnega nakupa izbereš možnost naročnine na ta izdelek. Spletna stran te bo nato vodila po vseh nadaljnjih korakih.  

Ko se naročiš na kakšen naš izdelek, ti mi nato avtomatično pošiljamo izdelek ali več izdelkov (z znižano ceno) v določenem intervalu, dokler ne prekličeš naročnine. Intervali, v katerih ti pošiljamo izdelke so različni za vsak izdelek in so odvisni od tega, za koliko dni zaloge zadostuje izdelek (30 dni, 50 dni itd.). Tudi plačilo se izvede samodejno, tako da ti ni treba skrbeti za nič.  

Pred vsako novo pošiljko izdelka te najprej obvestimo in ti nato pošljemo izdelke. Vse poteka samodejno, da se lahko ti posvečaš kakšnim bolj pomembnim rečem! 

Naročnino lahko skleneš tako, da se pri prvem naročilu zavežeš plačati najmanj dva naročila (torej prvega in drugega), nato pa lahko naročnino kadarkoli prekličeš. Cena izdelka pri Forest Family naročniškem modelu je vedno taka, kot prvi dan, ko je bila sklenjena naročnina. Če bi se cena slučajno kakorkoli spremenila, te bomo o tem vedno predhodno obvestili in ti dali možnost, da spremeniš svojo naročnino ali pa se odjaviš.  

Možnost sklenitve naročnine je vidna na strani izdelka pod možnostjo ‘’Prihrani z naročnino’’. Izdelki, ki so na voljo za naročnino, imajo poseben 20 % popust, ki je na voljo le, če se nanje naročiš.  

Za sklenitev naročnine moraš biti vpisan v svoj uporabniški račun.  Če ga še

Kako pogosto prejemam izdelke?   

Pogostost prejemanja izdelkov je različna za posamezne izdelke in je določena glede na to, za koliko časa traja zaloga izdelka ob priporočeni uporabi. 

To na primer pomeni, da če se naročiš na Reishi tekoči ekstrakt 100ml, ki ob priporočenem dnevnem odmerku 3ml zadostuje za 33 dni uporabe, potem bo interval za novo pošiljko trajal 33 dni. Če se naročiš na Reishi v prahu 50g, ki ob priporočenem dnevnem odmerku 1g na dan zadostuje za 50 dni, bo interval za novo pošiljko 50 dni. Interval je torej vedno odvisen od tega, za koliko časa imamo izdelek, ob priporočeni uporabi. Pri vsakem izdelku je tudi napisan interval pošiljanja v primeru sklenitve naročnine. 

Če se naročiš na več izdelkov z različnimi intervali pošiljanja, boš prejel/a vsakega posebej, ko se zaloga izteče. Naročnina se sklene za nedoločen čas, lahko pa se seveda prekliče po dveh prejetih pošiljkah ali kadarkoli kasneje. 

Kako dostopam do svojih naročnin?  

Prijavi se v svoj uporabniški račun na www.forest-hero.si, odpri zavihek »Naročnine« in izberi naročnino, ki jo želiš pogledati ali spremeniti. 

Na strani za upravljanje posameznih naročnin lahko:  

  • Spremeniš ali prekličeš naročnino. 
  • Preskočiš naslednje naročilo (preskočiš eno naročilo, poslana pa bodo vsa nadaljnja naročila – če greš na dopust recimo ali pa kaj podobnega).  
  • Urediš naslov za dostavo in pošiljanje računa. 
  • V svojem profilu lahko vidiš tudi natančen datum naslednje načrtovane pošiljke za vsako izmed svojih naročnin. 

Ali lahko prekinem naročnino za 1 mesec?  

Seveda, preprosto se prijavi v svoj profil v spletni trgovini in izberi možnost, da preskočiš naslednje naročilo naročnine.  

Tri dni pred novim avtomatskim naročilom prejmeš tudi e-mail, kjer lahko to storiš tudi s preprostim klikom na ''Preskoči to naročilo''. Naročnina bo tako ostala aktivna in po dogovorjenem časovnem intervalu zopet dobiš novo avtomatsko naročilo. 

V svojem profilu lahko vidiš tudi natančen datum naslednje načrtovane pošiljke za vsako izmed svojih naročnin.  

Kaj storiti, če me v času dostave paketa ni doma?  

Vedno te nekaj dni pred pošiljanjem izdelkov obvestimo in ti posredujemo vse informacije o prihajajoči dostavi, vključno z naročenimi izdelki, stroški naročila in popusti. 

Poleg tega pa tudi od dostavne službe prejmeš informacije o dostavi paketa, kjer lahko datum pošiljke tudi prestaviš ali se dogovoriš, da ti pošiljko dostavijo v paketnik ali kam drugam. Brez skrbi, vse bomo naredili, da prideš do svojega paketa! 

Katere načine plačila lahko uporabim pri spletni naročnini?  

Sprejemamo vse načine plačila – kreditne kartice, Paypal ali plačilo po predračunu. 

V primeru plačila s kreditno kartico ali Paypalom se znesek naročnine avtomatsko nakaže na določen interval – odvisno od izdelka. Paket odpošljemo takoj, ko je plačilo uspešno izvedeno. 

V primeru izbire plačila po predračunu, pa paket odpošljemo takoj, ko je predračun plačan. Podatki za nakazilo vedno pridejo na tvoj e-mail.   

Moja kreditna kartica je potekla, ukradena oz .sem jo zamenjal/a. Kaj sedaj? 

V primeru, da je tvoja kartica potekla oz. imaš novo, bo plačilni sistem pri naslednjem naročilu razveljavil pooblastilo za ponavljajoča plačila. Plačilo tako ne bo izvedeno in Forest Family naročnina bo prekinjena. Ampak brez skrbi. Vse lahko uredimo, da bo tako kot prej. 

Kaj lahko narediš: 

  1. Lahko spremeniš način plačila za naročnino - lahko se recimo odločiš za plačilo po predračunu (UPN nalog) ali PayPal. 
  2. Nadaljuješ plačevanje mesečne naročnine z novo kreditno kartico – v tem primeru prekličeš obstoječo naročnino in skleneš novo. S tem se bo vzpostavila nova Forest Family naročnina, ki se bo plačevala z nove kartice. 

V vsakem primeru nas prosim kontaktiraj na boris@forest-hero.si ali na 031 517 836, da skupaj uredimo vse potrebno in se prepričamo, da bo vse v najlepšem redu. 

 

Ali lahko ostanem brez izdelka ker zmanjka zaloge oz. ali bo naročilo vedno pravočasno?  

Izdelke za naše Forest Family naročnike vedno rezerviramo v naprej, zato je možnost, da ostaneš brez zelo majhna. Vedno se sicer lahko zgodi kaj, na kar nimamo vpliva, kar pa lahko povzroči, da kakšen izdelek v določenem trenutku ni na voljo. V tem primeru te vedno kontaktiramo in imaš možnost: 

  • Počakaš, da bo izdelek spet na voljo in ti ga pošljemo takoj ko bo to mogoče. 
  • Preskočiš to naročilo in počakaš na naslednjega po izbranem intervalu. 

Mi se bomo na vso moč potrudili, da do tega ne pride, ampak če pa že, pa bomo to uredili tako, da bo vse ok! 

Ali lahko uporabim kodo ali darilni bon za popust pri naročnini?  

Pri Forest Family naročnini žal kod za dodatne popuste ni mogoče koristiti, saj se popusti ne seštevajo. Lahko pa se za naročnino koristijo darilni boni. 

Kakšen je strošek dostave?   

Strošek dostave je 2,9 €. V primeru naročila nad 40 € pa stroškov dostave ni. 

Kako prekličem naročnino? 

Zelo preprosto. Forest Family naročnina je namenjena temu, da ti olajša nakupovanje, prihrani denar in čas, ne pa, da se nas potem ne moreš znebiti! Naročnino lahko po dveh prejetih paketih kadarkoli prekličeš. Preklic je preprost:    

  • V svojem profilu v spletni trgovini odpri razdelek »Naročnine« in prekliči naročnino. 

Pošlji nam e-pošto na boris@forest-hero.si, napiši nam svoje podatke in podatke o naročnini, ki jo želiš preklicati in obljubimo ti, da bomo to uredili namesto tebe. No hard feelings! 

Ne odlašaj, postani član naše Forest Family družine in hitreje in ceneje dosezi svoje cilje! Maš to! 

Še kakšno vprašanje glede Forest Family naročnine? Piši nam na boris@forest-hero.si ali nas pokliči na 031 517 836.